Klant is niet op zijn/haar afspraak gekomen, wat moet ik doen?

Als de klant van tevoren aangeeft dat hij/zij niet op zijn afspraak kan komen, zoek de afspraak dan op via 'Afspraken' en klik op de prullenbak rechtsboven. Je ziet vervolgens de opties.


Annuleren: De afspraak blijft bewaard, maar krijgt de status 'geannuleerd'. Hierdoor blijft de afspraak meetellen voor het aantal keer ophalen (tenzij je dit handmatig aanpast). Dit wordt meestal gebruikt als de klant het niet op tijd aangeeft.


Verwijderen: De gehele afspraak wordt verwijderd en telt niet meer voor het aantal keer ophalen, dit wordt meestal gebruikt als de klant het wel op tijd aangeeft.


Ik heb het voertuig al klaargezet via de afstreeplijst, wat moet ik doen?

Als het voertuig al is klaargezet zie je de optie 'niet gekomen'. Hiermee wordt de voertuigstatus niet veranderd van aanwezig naar afwezig en blijft de afspraak meetellen voor het saldo (tenzij je dit handmatig aanpast).


Bijzonderheden? Handmatig aangeven of afspraak wel/niet meetelt voor saldo.

Je kan altijd handmatig aangeven of een afspraak wel/niet meetelt voor het aantal keer dat de klant het voertuig mag ophalen. Dit kan via het potloodje bij de afspraak.

Beantwoord dit je vraag? Bedankt voor de feedback Er was een probleem

Extra hulp nodig? Neem contact op Neem contact op