Hoe kan ik werken met personeel?

In het 'Beheer -> Beheerders' kan je aangeven wie welke werkzaamheden bij je locaties kan uitvoeren, er zijn diverse rollen om uit te kiezen, die worden hieronder beschreven.


Hoe voeg ik nieuw personeel toe?

Klik op het plusje rechtsboven, geef vervolgens een voor- en achternaam op, e-mailadres en selecteer welke rechten het nieuwe persooneelslid moet hebben. Het e-mailadres moet uniek zijn en kan niet als klant toegevoegd zijn bij je locatie(s). De eerste keer dat er ingelogd wordt moet het nieuwe personeelslid 'wachtwoord vergeten' gebruiken om dit in te kunnen stellen.


Welke verschillende mogelijkheden rollen zijn er?

Eigenaar: Alle opties.

Medewerker: Alle opties, behalve 'Beheer' en statistieken over de totale omzet.

Medewerker, alleen afspraken: Alleen 'Afspraken' en 'Afstreeplijst'.

Alleen toegang: Alleen toegang tot de locatie (via Cloud Connect) mogelijk.

⚠️ GOED OM TE WETEN: Je kan het e-mailadres van een beheerder niet aanpassen. Wil je dit aanpassen? Verwijderen dan de beheerder en voeg een nieuwe beheerder toe.

Beantwoord dit je vraag? Bedankt voor de feedback Er was een probleem

Extra hulp nodig? Neem contact op Neem contact op