Hoe verstuurt de software e-mails?

In 'Beheer - E-Mails' stel je in welke berichten je klanten (automatisch) ontvangen vanuit de software. De module bestaat uit 3 onderdelen, namelijk de algemene instellingen, standaard templates en eigen (extra) verstuurmomenten.


Algemene instellingen

Bereikbaar via het potloodje rechtsboven. Hier stel je in welke mails je automatisch verstuurd maar ook de onderstaande punten:


Antwoord e-mailadres: Op welke e-mailadres wil je de reacties ontvangen?

Antwoordadres: Welke naam moet dit e-mailadres hebben?

Ondertitel: Moet er bovenaan je mail een bijzonderheid staan? Standaard staat hier je bedrijfsnaam + locatie

Disclaimer: Moet er onderaan de mail nog iets staan? Standaard staat hier niks.

TIP! Even controleren hoe de standaard opmaak van je e-mail eruit ziet? Klik op het oogje rechtsboven via de pagina Beheer -> E-mail


Templates

Verder naar onder vind je alle e-mails die de software kan versturen. Klik op een van deze templates om deze aan te kunnen passen. Vervolgens maak je via het potloodje aanpassingen op het standaardbericht. In het template staat wanneer de mail verstuurd wordt.


Triggers

Via 'Triggers' kan je eigen templates en verstuurmoment instellen. Zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om X dagen na de start van een reservering een uitnodiging voor een review te versturen.

Beantwoord dit je vraag? Bedankt voor de feedback Er was een probleem

Extra hulp nodig? Neem contact op Neem contact op