Waarom staan mijn plekken op vol?

Staan er plekken in de online module op vol terwijl die eigenlijk nog beschikbaar zijn? Je kunt via dit antwoord controleren waardoor dit komt.


Stap 1 - Controleer of de plekken online boekbaar zijn.

Controleer of de plek of groep niet inactief is. Ook moet de groep aangemerkt zijn als 'online boekbaar' dat zie je aan de laptop naast de naam. Bij bedrijfsruimtes hieronder zie je die laptop niet.

Klik op het potloodje om de groep aan te passen en zet de groep op online zichtbaar.


Stap 2 - Controleer of de prijzen online boekbaar zijn.

Dezelfde instellingen kan je doen bij de huurprijzen en het pakket.


Stap 3 - Controleer de etages

Als dit allemaal goed staat ligt de oorzaak vaak bij een andere plek, namelijk dat de etages van de plek en prijs geen match zijn. Als voorbeeld, in de prijs kan je invullen. Etage 1 t/m 3, wat betekend dat je prijs geldig is voor plekken op verdieping 1 t/m 3. Als je vervolgens een nieuwe 4e etage volbouwt dan kan het zijn dat deze plekken 'VOL' lijken, omdat de prijs niet gebruikt mag worden voor de 4e etage en er geen prijs is voor de 4e etage.

Is dit het ook niet? stuur ons een bericht op support@1stalling.nl, we kijken graag met je mee.

Beantwoord dit je vraag? Bedankt voor de feedback Er was een probleem

Extra hulp nodig? Neem contact op Neem contact op