Hoe wijzig ik m'n openingstijden?

Belangrijk om te weten is dat er 2 verschillende openingstijden zijn. Wat de klant ziet op de locatiepagina en de openingstijden voor het ophalen en wegbrengen van objecten door bestaande klanten.


  1. Locatiepagina

    Dit is op dit moment nog niet zelf aan te passen, stuur ons een bericht op support@1stalling.nl


  2. Openingstijden voor afspraken

    Deze kun je wel zelf aanpassen, meer informatie hierover vind je in dit artikel.


Openingstijden voor afspraken

Het opgeven van je openingstijden voor de module 'Afspraken' bestaat uit 2 onderdelen, namelijk het opgeven van een periode en het daadwerkelijk instellen van de tijden.


Periodes instellen.

Klik op het plusje om een periode toe te voegen. Je kan ook meerdere periodes gebruiken als je in de winter bijvoorbeeld andere openingstijd hebt dan in de zomermaanden. Ook vul je hier in of je bepaalde afspraken automatisch wilt goedkeuren.

⚠️ GOED OM TE WETEN: Het is nog niet mogelijk om 'standaard' periodes in te stellen als je elk jaar in de zomer andere openingstijden hebt dan in de winter, dan is het voor nu nodig om meerdere periodes achter elkaar in te stellen.


Openingstijden instellen

Vervolgens kan je per periode de openingstijden instellen. Standaard maakt de software er blokjes van met de duur van de afspraak die je instelt in de periode.

In dit voorbeeld kunnen je klanten dus kiezen uit: 09:00, 09:10, 09:20......,11:50, 12:00.

❗️Belangrijk: Per tijdsblok kan je nog extra instellingen doorvoeren. Wil je geen kleine blokjes van 10 minuten, maar een groot blok dat je 'ochtend' noemt. Vul dan een 'Bloknaam' in en kies hoeveel mensen tegelijk mogen komen, bijvoorbeeld 5. Met deze instellingen kunnen 5 mensen het blok ochtend boeken. Als je wilt dat de software zelf blokjes maakt laat dan gelijktijdig afspraken op 1 staan.

💡TIP: Zoek je de instellingen hoeveel dagen van tevoren klanten afspraken moeten maken? Dit vind je terug in Beheer -> Huurprijzen en is aan te passen per pakket.

Beantwoord dit je vraag? Bedankt voor de feedback Er was een probleem

Extra hulp nodig? Neem contact op Neem contact op