Hoe krijgt de klant inloggegevens?

Wanneer je een klant toevoegt in de software ontvangt hij/zij automatisch inloggegevens voor het eigen account (dit kan uitgeschakeld worden in Beheer -> E-mails).


Mocht de klant de inloggegevens niet ontvangen hebben kan onderstaande knop gebruikt worden om deze opnieuw te versturen..


Bijzonderheden

Het kan zijn dat je bij de klant een van de volgende oranje labels ziet:

'Mist inloginstructies': Klant heeft zijn/haar wachtwoord niet eerder ontvangen.

'Niet eerder ingelogd'. Klant heeft instructies wel ontvangen, maar nog niet ingelogd.

💡 TIP: In 'Beheer -> Mails' heb je 3 mails, namelijk 'Nieuwe klant', 'Bestaande klant' en 'Inloggegevens opnieuw versturen'. De 1e wordt verstuurd als je een nieuwe klant toevoegt, de 2e als je een terugkerende klant toevoegt en de 3e als je de inloggegevens opnieuw verstuurd via de hierboven genoemde knop. Deze mails verschillen iets in tekst en kunnen ook aangepast worden


Extra tip

De klant kan ook altijd zijn of haar eigen wachtwoord resetten op het inlogscherm door de knop 'Wachtwoord vergeten' te gebruiken.

Beantwoord dit je vraag? Bedankt voor de feedback Er was een probleem

Extra hulp nodig? Neem contact op Neem contact op