Hoe weet ik dat ik iedereen een factuur heb gestuurd?

We begrijpen dat je soms even extra wilt controleren of alles goed gaat. We hebben hiervoor extra scherm in de software gemaakt, dit noemen we 'missende onderdelen'. Je komt er via het dashboard.


Je kunt hier via de tabs kijken welke klanten wel een reservering hebben, maar geen factuurregel (en dus ook geen factuur zullen krijgen).

Het dashboard geeft je de nodige informatie via missende onderdelen en een melding of er nog facturen in concept staan.

šŸ’” TIP: Kijk ook eens bij 'Facturen -> Concept'

Als hier geen items bij missende onderdelen staan betekend dat voor elke klant de facturatie juist is ingesteld. Het betekend echter nog niet dat alle facturen zijn verstuurd. Controleer af en toe ook bij 'Facturen' of via de melding op het dashboard of er nog facturen klaar staan die verstuurd moeten worden.

Beantwoord dit je vraag? Bedankt voor de feedback Er was een probleem

Extra hulp nodig? Neem contact op Neem contact op