Hoe controleer ik een storing?

Wanneer je je afvraagt of de Cloud Connect module een storing heeft vragen we je om eerst de volgende punten te controleren.


Controleer de stroom & internetconnectie

Bekijk het overzicht van de toegangspogingen in de optie 'Connect'. Zie je hier een rood kruisje? Dan heeft de module geen stroom OF geen internet.


Ga zelf naar de locatie om te kijken of dit op te lossen is. Het kan helaas voorkomen dat na stroomuitval de module een reset nodig heeft door de stekker eruit te halen en na 1-2 minuten opnieuw in het stopcontact te stoppen.

TIP: Zie je onderstaand symbool ook terug? Dan heb je last van een (zeer) trage internetverbinding.


Verder onderzoek

Zie je bovenstaande symbolen niet, maar werkt de toegangscontrole niet? Ga dan naar de module toe en klik op 'Open'.


Hoor je een klik?

De module doet het nog. Controleer de kabels en instellingen van de toegangscontrole.


Hoor je geen klik?

Dit zou betekenen dat de module niet werkt. Maak een filmpje van de binnenkant van de module (terwijl je de toegangscontrole probeert te gebruiken) en stuur dit naar ons toe, het kan zijn dat wij langs moeten komen.

💡 TIP: Heeft je hek ook een afstandsbediening? Controleer dan of het hek hiermee wel open gaat.

Beantwoord dit je vraag? Bedankt voor de feedback Er was een probleem

Extra hulp nodig? Neem contact op Neem contact op