Factuur staat niet in concept, hoe komt dat?

Wanneer je een factuurregel aanmaakt komt de factuur van de klant vanzelf terug in de concept facturen onder 'Concept' of 'Automatisch'. Wat kan je doen als de factuur hier niet terugziet?


Het ligt waarschijnlijk aan de factuur-instellingen van je locatie (in het beheer), zoals dat de facturen 1 maand van tevoren klaar staan. Hieronder hoe je facturen verder in de toekomst toch alvast kan bekijken en versturen.


Zoek de factuurregel van de klant op

Begin bij de klant en klik op de factuurregel waarvan je een factuur verwacht, je kunt vanuit daar ook het 1e concept factuur openen, ook wanneer deze verder in de toekomst ligt.



  1. Zet de tijd vooruit

Een andere mogelijkheid is de tijd 'vooruit zetten' in het menu facturen. Dan kan je ook facturen verder in de toekomst bekijken.

Beantwoord dit je vraag? Bedankt voor de feedback Er was een probleem

Extra hulp nodig? Neem contact op Neem contact op