Tip 💡 - Een 'schoon' & 'up-to-date' account
Hoe minder 'oude' klanten je open hebt staan, hoe minder 'oude' klantvragen je open hebt staan en hoe minder factuur nog in het bakje 'concept' staan... Hoe makkelijker blijft om met de software te werken.
In dit artikel geven we je wat tips om je account 'schoon' te houden, zodat bijzonderheden goed blijven opvallen.
Controleer het dashboard.
Hier geven we de belangrijkste openstaande punten op. Ons advies is om 'Concept facturen' en 'Missende onderdelen' periodiek te controleren. Als alle meldingen hiervan weg zijn kun je er 100% zeker van zijn dat alle klanten volledig zijn toegevoegd en de facturatie loopt ✅.
Automatisch archiveren
In 'Beheer -> Opruimen' vind je enkele opties om klanten en klantvragen automatisch te archiveren. Zo ben je er zeker van dat klanten zonder reservering in het archief belanden en je klantenbestand altijd up-to-date is.